Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Saturday 17 August 2013 | 04:20 | 0 Atasinchi
Assalammualaikum nd Selamat pagi :') . Now jam dah menunjukkan pukul 4.12 am . But im still cant sleep . Hm . Tak boleh tidur memikirkan masalah yang tak pernah lekangg dalam kehidupan aku . :'(
Sampai bila hidup aku nak berada dalam masalah? Aku hanya insan biasa yang lemah . Tapi aku percaya Allah takkan bagi dugaan yang tak mampu umatnya nak hadapi . Tapi aku cuba kuatkan semangat untuk hadapi semua dugaan yang datang .
Hm . Sekarang nii hidup aku terasa sunyi . Bagaikan tiada siapa disisi . Aku rindu arwah mak /': . Teramat laa rindu . Tahun nii tahun ketiga beraya tanpa seorang insan yang bernama mak . Mak . Adik nak mak . Mak jee yang fahamm perasaan adik semua , cuma mak yang mampu tenangkan adik . kenapa mak pergi terlalu cepat . Adik masih tak boleh nak terima semua kenyataan ini mak . Adik nak mak :( . Nak mak yang selalu ada di waktu adik tengah bersedih nd gembira . Hanya pada mak adik mampu luahkan segala nya .
Hm . Kalau laa mak ada lagi sekarang nii . Adik sunyi mak . Jujur cakap tiada siapa yang ambil berat pasal adik lagi . Hm :'( . Sunyi sangat mak . >.<
PAST


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google