Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday 10 May 2013 | 14:53 | 0 Atasinchi
Assalammualaikum nd Salam Jumaat :') . Dh lunch ? harap2 sudah laa semua nya kayy .
Kayy hari ini bangun2 tidur jee terus fikirkan masalah yang tak selesai2 lagi . Apa semua ini ?
Apa lagi dugaan yang aku kena tempuhi ?
Kenapa aku kena lalui banyak sangat masalah tahun ini ?
Sampai bila nak macam ini ?
Aku penat , seriusly aku penat sangat .
Kenapa aku seorang jee yang bersusah payah nak selesaikan masalah kita ?
Kenapa kau tak cuba nak selesaikan masalah kita ?
Kenapa orang lain perlu ikut campur dalam masalah kita ?
Kenapa setiap kali gaduh aku yang dipersalahkan ?
Adil kee untuk aku ?
Nd setiap kali aku nak bercakap dengan kau untuk selesaikan masalah kau selalu mengelak ?
Nd bila aku dah mula bercakap that time juga laa kau cakap tak ada mood bagai -.-
Benci tahuuu tak kalau terus terus macam ini . >.<
Aku nak selesaikan masalah kita secara elok tapi kau ?
Kau ada tak cuba membantu ke apa ke ?
Ada ?
Yang kau tahuu just ego nd panas baran kau ?
Fikirkan sikit laa perasaan orang lain .
Jangan cuma nak ikut kau jee .
Tak boleh macam tuuu -.-
Tahap kesabaran aku ada had nya .
):
Kenapa kau still nak fikir diri sendiri jee .
Stop laa okayy . Aku dah penat sangat dengan semua nieyy ):
YaAllah , sampai bila laa hubungan nieyy akan bertahan .
Aku dah takkuat nak tempuh nd lalui niey semua .
Aku rasa aku dah tak mampu nak pertahankan hubungan nieyy .
Nd setiap kali gaduh kau tak boleh nak kawal baran kau .
Aku taksuka okayy nak lalui semua nieyy !
Jangan fikir diri kita dah sempurna sedangkan takda seorang pun dekat dunia nieyy yang sempurna kecuali Nabi Muhammad S.A.W .
Dan jangan fikir perempuan niey lemah kau lelaki boleh buat apa sahaja yang kau nak . ):
Hargai aku selagi aku still ada dengan kau .
Jangan nanti after aku dah pergi dari hidup kau . Baru kau nak cari aku . :(
Aku sayangkan kau , tolong hargai perasaan aku ):
Hmm , kayy laa takda mood dah -.- hmm . kbye .
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google