Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday 2 May 2013 | 18:39 | 0 Atasinchi
Hi nd Selamat petang :') . Dah minum petang ? Kalau belum silakan pergi minum petang tauu.
Hari nieyy Aniz taktahuu kenapa perasaan Aniz bercampur baur /:
Seems like sesuatu akan berlaku , tapi takdapat nak pastikan apa yang akan terjadi .
Hm , okayy stop buang perasaan niey jauh2 , jangan difikirkan sangat tauu . 
Okayy , semalam Aniz jumpa mydear . -__- . Kenapa laa masalah kitaorang still tak selesai lagi .

Biey , awak tahuu kan yang saya sayangkan awak .
Kenapa awak buat saya macam niey ?
Apa kurangnya saya dimata awak sayanggg -.-
Saya dah cuba jadi yang terbaik untuk awak Biey .
Kenapa awak tak nampak saya sayang ?
Saya yang selalu ada selama niey dengan awak .
Biey , saya penat tauu kalau hubungan kita still terus macam niey .
Sampai bila hubungan kita macam niey .
Macam takda kesudahan hubungan kita :'(
Saya rindukan awak yang duluu . Muhammad Azlan yang saya kenal duluu tak macam niey /:
Mana awak sayanggg ? Saya nak awak .

Sayanggg , awak sendiri yang cakap dengan saya kan nak hubungan kita niey okay
Saya juga sama macam awak , nak hubungan kita niey okay tak macam sekarang yang asyik nak bertekak jee kalau jumpa :(
Boleh kan syggg ? Awak cakap dekat saya yang awak nak berubah .
Please , berubah untuk saya nd hubungan kita :'(
Saya nak hubungan kita macam duluu sayangg
Itu jee yang saya harapkan daripada awak :'(
Iloveyousomuch  -______________________- 
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google